Swype in Romana pentru Galaxy S (Pe orice soft)

Samsung Galaxy S Swype Keypad
Problema cu tastatura Swype insa vine la versiunile noi de soft. Cum traim intr-o tara bananiera, ultimele update-uri nu ajung niciodata suficient de repede, asa ca majoritatea dintre noi deja am trecut pe versiuni ca 2.2.1 JPY/JS3, dar care nu au Swype in Limba Romana. Pentru asta am creeat un Tutorial ca sa aveti Swype pe telefon:

Necesar:

ClockWorkMod Recovery din oricare Kernel de aici:
trasig’s Advanced Voodoo
hardcore’s Speedmod
lastufo’s Super Optimized
nikademus’s jfs & security lagfix

Arise’s Swype: Download

For debug:

Swype JPU: Download
Swype 2.6.47.11856: Download
ADB/Root Explorer: ADB Download ; Root Explorer Download

Pasul 1:

-Intrati in CWM si instalati update.zip-ul lui Arise, apoi da-ti Reboot. Ar trebui sa aveti Swype, dar daca nu il aveti (deloc sau nu cel dorit), urmati pasii de mai jos:

Debug Steps:

1. Uninstall Swype cu Titanium Backup
2. Delete /system/lib/libSwypeCore.so cu Root Explorer/ADB3.
3.Instalat Swype_2.6.47.11856_WVGA.apk
4. Instalat cu CWM Swype JPU
5. Instalat cu CWM Swype in RO facut de Arise.
La sfarsit veti avea instalat un Swype Modificat special pt 2.2.1 JPY/JS3 ce contine doar limbile Engleza si Romana!
Multumiri Speciale catre:
Arise [Swype Modificat]
Droidminator [Tutorial]

1 comentarii:

Droidminator spunea...

Ai luat tutorialul de pe http://hightechriders.wordpress.com
De ce nu pui sursa?
Eu sunt autorul...iar blogul este al meu. Deaia intreb...+ ca nu mi-ai cerut permisiunea...

Trimiteți un comentariu

 
Powered by Blogger